חשפת שבעלך בוגד בך: האם לפעול מהראש או מהבטן?

נשים רבות עלולות למצוא את עצמן במצב לא נוח בכלל, שנוחת עליהן כרעם ביום בהיר: הגבר שלו הן נשואות זנח אותן לטובת אישה אחרת, לרוב צעירה מאוד. לאחר שצברו ממון, הקימו משפחה ובנו בית יחד, מגלה האישה שבעלה מעדיף את המאהבת ולבה נשבר. לדברי עורך דין רן רייכמן, הפגיעה היא ללא ספק גדולה וכואבת, וככל שעוצמת הפגיעה גדולה, כך הרצון לנקום בבעל על מעשיו.

 

עליהן לצאת מהקשר כשהעתיד הכלכלי שלהן אינו לוט בערפל, ולכן יש לבצע מספר מעשים להבטחת העתיד הכלכלי. הנה שני טיפים שימושיים ופרקטיים בסיטואציות אלה.

טיפ ראשון – להיות מודעים למירוץ הסמכויות

זכותה של אישה לקבוע היכן לדון בנושאי המזונות, הרכוש והמשמורת – בבית המשפט לענייני משפחה עורך דין רן רייכמן - על מצבים של בגידה באישהאו בבית הדין הרבני. מומלץ להתייעץ עם עו"ד בנושא זה כדי להגיש תביעה לערכאה המתאימה באופן הנבון ביותר.

באופן כללי, לדברי עו"ד רן רייכמן, התפיסה היא שאישה תעדיף ניהול של תיק גירושין בביהמ"ש למשפחה, משום שבמקרים רבים, נפסקים בו דמי מזונות גבוהים יותר לה ולילדים. בית הדין הרבני מנגד, נוטה לטובת הגבר.

טיפ שני – לאסוף מידע לגבי נכסים של הגבר

בעיה נפוצה מניסיונו של עורך דין רן רייכמן, הוא שנשים לא מעורות בפן הכלכלי בבית, ובכלל זה לא יודעות אילו נכסים מחזיק הבעל ומהו סכום הכסף שצבר. לכן, חשוב לאסוף מידע על זכויותיו, נכסיו ואף על חשבונות הבנק שהוא מנהל. אל תצפו לעבודה קלה: הגבר ינסה להסתיר את הנתונים, אך לנשים מומלץ לברר על כך במטרה לעקל את הרכוש. עיקול הנכסים והזכויות יסייע לאישה בכל משא ומתן עתידי מול הבעל.

פורסם בקטגוריה גירושין, מאמרים כלליים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.