על משרד עורך דין רן רייכמן

במשרד עורך דין רן רייכמן אנו מאמינים כי מקצועיות חסרת ומצוינות הם ערכים שאין להם שני . זו בדיוק הסיבה בגללה מקפיד עו"ד רן רייכמן להשתתף באופן קבוע בהשתלמויות תעודה בתחומי התמחות המשרד,  דיני המשפחה והליטיגציה.

על שום היותו של עורך דין רן רייכמן מומחה בתחומו אשר מופיע מידי יום בבתי המשפט, הוא מקפיד לעבור השתלמויות הנוגעות בטקטיקות ואסטרטגיות של חקירת עדים. ניסיונו הרב של עו"ד רייכמן וכישוריו, אפשרו לו לפתח שיטות ייחודיות לחקירת עדים ו"לוחמה פסיכולוגית" שיש בהם כדי להוות גורם מכריע להצלחה בתוצאות המשפט.

עו"ד רן רייכמן

עורך דין רן רייכמן

התמחותו של עו"ד רן רייכמן בדיני הגירושין בדגש על ההיבט הפיננסי, מעניקה לו יתרון ניכר בניהול תיקי משפחה מורכבים בהם מתעוררות שאלות כלכליות כגון מוניטין של בני הזוג ופירוק שיתוף בחברות משפחתיות.

נוכח ההתמחות המשולבת של משרדינו בין לקוחותינו ניתן למצוא קשת רחבה של לקוחות וביניהם מנכל"ים ובעלי מניות בחברות משפחתיות מהמובילות במשק

משרדנו מונה עורכי דין בעלי נסיון רב בתחום המעמד האישי. העבודה המשפטית של המשרד מבוצעת ברמה הגבוהה ביותר ובאופן איכותי, תוך שאיפה תמידית לשרת את האינטרס של לקוחותינו באופן הטוב והמקצועי ביותר.