החלטתם להתגרש? אל תספרו לאף אחד!

החלטתם שזהו, אתם לא מעוניינים להמשיך בקשר הנישואין עם בן או בת הזוג שלכם. אחרי שקיבלתם את ההחלטה ואתם שלמים איתה, כיצד תוציאו אותה אל הפועל? עו"ד גירושים רן רייכמן עם שני טיפים חשובים ומשמעותיים שעליכם להקפיד לבצע.

שמרו על סודיות ואל תספרו לאיש

סביר מאוד להניח שנושא הגירושין בוער בכם, אבל אחת ההמלצות החשובות היא לא לדבר עם הילדים

רן רייכמן

עו"ד רן רייכמן: במקום לקוות – לא לספר! (stockimages)

או עם חברים ואפילו קרובי משפחה על הגירושין כלל וכלל. שמרו את הנושא בלבכם ואל תשתפו אף אחד בכך. לדברי עו"ד רן רייכמן, די במילה קטנה לאדם קרוב, כמו אב או אם, והשמועה עלולה להתפשט לכל עבר, דבר שאתם לא רוצים שיקרה.

מספיק שתשתפו אדם אחד בהחלטתכם להתגרש – ובן או בת הזוג עלולים לדעת זאת לפניכם – מה שיוביל אותם להגיש תביעה לפניכם, ולפנות לערכאה הנוחה יותר מבחינתם. לכן, אחד מעקרונות המפתח לגירושין הוא לשמור על הנושא מכל משמר, כדי לזכות ביתרון במירוץ הסמכויות ולבנות אסטרטגיית גירושין מוצלחת.

היו מעורבים בניהול הכספי של הבית

לטענת עו"ד רן רייכמן, במקרים רבים, נשים המעוניינות להתגרש, לא מעורות בנושאים הפיננסיים או הכלכליים בבית, מפני שנושאים אלו מנוהלים על ידי הבעל (ישנם מקרים בהם המצב הפוך לחלוטין). לפני הגירושין, אותן נשים צריכות להבטיח שעתידן הפיננסי יהיה איתן, ולכן עליהן להגן על עצמן מבעוד מועד. לנשים הקוראות את השורות האלה, מומלץ מאוד ללמוד כיצד לשלם חשבונות, לדעת מהן ההוצאות השוטפות, להתנהל מול הבנק ועוד.

פורסם בקטגוריה גירושין, מאמרים כלליים, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.